Tuesday, February 14, 2017

Bodoww macam Lebai Flotilla

Madu tualang power! Click here



Ini contoh perangai orang gomen yg dah makan kenyang tak habis 7 keturunan. 

Bukan dia tak tahu yg dicadangkan utk dibuang kerja itu umat Melayu yg selama ini mendominasi perkhidmatan awam.

Ayat dia ni memang cilaka. Sekarang nak buang kakitangan awam rendah?

Kepala hotak habah dia berjambul, semasa dia berkhidmat dulu tak ada pulak perancangan utk menghadkan pengambilan kakitangan baru.

Kepala hotak berjambul ini juga tak pulak memperjuangkan persaraan awal, kerana lebih baik suruh orang bersara cepat2, gajinya tinggi pencennya pun tinggi.

Kepala bana berjambul ini juga tak pernah didengar pula suaranya utk menggalakkan pengambilan kakitangan baru yg mana gajinya masih rendah utk dibayar.

Negara bengkrap bukan sebab org makan gaji, tapi sebap rasuah terlalu berharamjadah dan pembaziran membabi-babi buta. 

Bodoww macam Lebai Flotilla.

3 comments:



  1. Anjing..

    Takde anjing BODoo yg menyalak babi ""ddlm"" bukit

    Tetapi ada lebai "merapu" lalok pilkuda yg mnjd anjing menyalak BABI ""ddlm"" bukit t.hari

    ReplyDelete
  2. Sifat spesis ini akan terus mengampu hingga ke mampus. Mengapa di zaman "LAHABAU" ini dia tidak mencadang kan perkara tersebut dan menghalang para penjawat awam dari menyambung tugas sehingga usia 60 tahun? Kini sudah berusia senja bila rumah kata "PERGI" dan liang lahat kata "MARI" baru teringat untuk mengubah kaedaan.

    Sekira nya benar penjawat awam rendah agak berlebihan mengapa di swasta kan bahagian saperti tugas membersih di hospital dan di agency kerajaan yang lain?

    ReplyDelete
  3. NajibRosmah stepdown barulah negara selamat...2 makhluk cilaka tu je yg mesti di berhentikan bknnya penjawat awam

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.