Wednesday, February 15, 2017

Kalau Tuan-tuan Haji Bersungguh, Hantarlah Wakil

Madu tualang power! Click here


Husam itu orangnya telah berkeluarga.

Anak2nya pun dah besar-besar. Ada dah habis sekolah. Ada yg dah berkerja/mencari kerja.

Dialah antara jantan Melayu terakhir dan terori terasli bersama-sama Rani Kulop.

Kahkahkahkahkah!!!!


Kalau tuan-tuan haji diatas telah sepakat mengatakan Husam pondan, tuan-tuan haji hantarlah wakil.

Kahkahkahkah!!!

Yg dah berbini, hantar bini sebagai wakil.
Yg anak-anak dara dah besar, lagi dialu-alukan.

Kah kah kah!!!

Yg belum kahwin, boleh wakilkan kakak atau adik perempuan.

Kemudian kita tunggu membilang hari.

Kahkahkahkah!!!
Kahkahkahkah!!

14 comments:

  1. Apalah tuan tuan dok kata Dato' Husam Pondan. Islam tak ajar tuan tuan lagu tu. Tuan tuan semua orang agama, tapi dok kutuk orang . betulkah lagu tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia org guna hukum wal haramu wal halalku. Ikut hukum tu perbuatan diaorg bole terus masok sorga ke 90

      Delete
    2. Yg dikata pindan tak takut kena saman tapi yg mengata pindan takut nak menyaman.

      Pelik la

      Delete
    3. Yg dikata pindan tak takut kena saman tapi yg mengata pindan takut nak menyaman.

      Pelik la

      Delete
  2. Baru-baru ni hadi ada buat amanat lagi,salah satu amanat sesiapa mengamalkan liberal/lgbt(pondan/pinkid) dosanya TERLALU BESAR,lebih besar dari menerima RASUAH.itu sebab tak-saman husam,sebab dosanya kecil,husam pondan dosanya besar.Siriuos ni..

    ReplyDelete
  3. Lobai dh tukar style.
    Dulu suka sng kafirkan org yg tak sebulu..
    La ni takut2 dh nak kata..maka..lobai2 tukar perkataan pulak..

    He5..
    Lobai2..tu blm lg di beri peluang perintah. Mudah sangat nak gelarkan org mcm itu lah...mcm ini lah

    ReplyDelete
  4. Memang PONDAN bila FITNAH tanpa bukti!
    ..dah lah PONDAN, jadi bacul pulak bila TAK BERANI namakan siapa atau akaun siapa yng dapat 90m juta tu! ...ke masuk akuan Affin Huse kot...pas tu nyanyok FITNAH orang lain pulak!
    ...Ingat Huse...Dosa FITNAH labih besar dari Dosa PEMBUNUH! kalau baca Al-Quran tu, jangan setakat BACA jer...amal kan sekali... setakat ni nampak jenis baca tapi tak mahu amal macam Golongan Secular/Liberal Parti Ayam Negara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu bukannya bodoh tapi bangang...saman jelah...bila dah saman masok mahkamah...dimahkamah barulah keluar bukti.

      Delete
    2. Mu bukannya bodoh tapi bangang...saman jelah...bila dah saman masok mahkamah...dimahkamah barulah keluar bukti.

      Delete
    3. Mu bukannya bodoh tapi bangang...saman jelah...bila dah saman masok mahkamah...dimahkamah barulah keluar bukti.

      Delete
    4. Bila kita menulis ...maka akan terserlahlah keadaan kita samada kita dikalangan orang berilmu atau sebaliknnya ...diam itu lebih baik ..kerana tidak menampakkan kekurangan kita . Bila lepas buat komen ...cuba baca semula komen itu ...fikirkan , tenung ...sebelum send

      Delete
  5. Amanat ayoh hadi bengong

    ReplyDelete
  6. Saman la dulu bengong,dlm
    mahkamah nanti suruh dia dedah siapa dpt 90 juta.

    ReplyDelete
  7. Inilah pengikut yang paling bijak hasil ajaran kaki tuang presideng parti pengguna agama. Yang laling bijak dikalangan mereka yang tolol berserban

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.