Thursday, February 16, 2017

Lebai Yayasan Anak Yatim Lebih Cepat Dari Lebai PAS

Madu tualang power! Click here



Tak payah nak tunggu 4 saksi. Tak payah nak tunggu 4 saksi itu betul-betul menengok Kamil Khir menyeluk tabung.

Terus saman. Belakang, balai cerita, kemudian mahkamah cerita.

Kahkahkahkah!!!

Ini baru betul nak saman. Baru betul nampak kerandutnya.


Bukannya belit sana sini, sembang lebat sana sini. Kedai kopi boleh la.

Kahkahkahkah!!!

Macam mana nak menyaman? Alamat Husam pun tak tahu. Kahkahkah!!!

Nak cari Husam senang je. Pergi kedai nasik berlauk pagi Kak Ani di Koto Baghu.

Tiap-tiap pagi Husam ada kat situ pekena rokok daun.

Kahkahkahkah!!!

4 comments:

  1. heheh..lobai lontuih,jual ugamo,Mursyidul Am,ado Porshe,sebelom tu kobankan ado proton,tu tak kiro,umah dan keto free untuk bini keduo.

    1981 dulu ado amanat adi.Jihad menontang ameno dapek pahalo.

    2017 jihad bersamo umno,dapek pahalo.

    walaunta kek bawah,dapek apo heeii??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebai dan anak2 lebai semua taste kereta hebat2. Tak main la proton,perodua. Bmw, porsche, mercedes....masyaallah. Walaun nak kapcai sudah!

      Delete


  2. Klu Aji samang Husam nanti Husam kaloh..
    Sbbnya dia taknok tanding pru14 nanti.. hok aloh Aji weh maner dtg idea IQ ciput yg comel loteh nii?

    Samo jugok klu Aji samang Srawak Rpot nanti SR kaloh jugok..ambe bukan nak menang pong, yg penting redha drp Allah jer kang?

    W.pun IQ Aji ciput, tp Aji boleh konar, Aji boleh putar belit, Aji boleh Uturn dan PONTENG haha..

    Lor nih Aji dah pandai buat lawok bodoo nak tunjuk bhw IQ Aji nih memang ciput sgguh supayo siku lutut tuu terus setia walaq ke ambe sampai mamposs..hihihi!

    ReplyDelete
  3. Berbolit2 dedak dlm lobai atas kepala tu weiiii.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.