Sunday, February 12, 2017

Proton Dah Tukar Nama

Madu tualang power! Click here


Marilah kita memanjatkan rasa syukur kerana Geely China sudi membeli syarikat besi buruk Malaysia.

Dan marilah kita ketawa tanda sedih dan gembira. Kahkahkahkah!!! 

9 comments:

  1. dap...buat la apa2 pun...semua x geely2...nak hapus jakim ke...nak halal nama Allah ke...nak jgk duit zakat ke...nak biar org islam murtad ke...liberal ke...nak hudud versi mereka pun xper

    ReplyDelete
  2. lali! lali! lali! tatak gilila itu macam...

    ReplyDelete
  3. ok tu...kereta Proton Saga tukaq pi jadi Potong Zaka

    ReplyDelete
  4. bmf pun dah tukar nama...cer tanya lks

    ReplyDelete
  5. hahahahaha...xdak teluq jgk lubang lebu ni

    ReplyDelete
  6. tu hAri bkn main gah perlekeh pas bila husam keluar...ni psl 4 kt melaka xnk ngomen apa2? takdak teluq jgk hang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang pi main kat blog FZT sudahlah. Di sana dia kuat maki hamun. Amat sesuai utk hang

      Delete
  7. your comment will not be visible pasai teluq aku kene cekau

    ReplyDelete
  8. sepower2 madu tualang, tidak dpt hapuskan petualang.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.