Wednesday, February 8, 2017

Tarbaek Dari FB: Abu Chin Peng vs Perogol Bersiri

Madu tualang power! Click here

save image

Kita orang Melayu ni ada macam-macam hantu.

Hantu kopek pun ada. Kahkahkahkah!!!

Toksahkan hantu, abu pun kita takut. Simpang malaikat. Kahkahkah!!!

Takut yg bukan2. 

Abu tu boleh bangkit, mengeras, membesar dan menegang pi kejar anak dara ke?

Kahkahkahkah!!!

Kahkahkah!!!

Salut Sabah & Sarawak tak bagi Mamat ni masuk.

save image

5 comments:

  1. Lesen baru tak lekat P demerit 10 point...minum todi sampai mabok pastu bawak keta gelong gelong demerit 5 point...haha...negaraku Msia...

    ReplyDelete
  2. undang2 malaysia xde psl kesalahan luar negara bangan
    undang2 komunis ada
    oh yea...kami x pengaruhi mana2 fatwa...hahahaha...cepatnya PANgang bela

    ReplyDelete
  3. Abu mayat chin Peng setiausaha agong parti kominih Malaya tak boleh masuk... Xi Jin Peng setiausaha agong parti kominih China boleh masuk....

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah aku chenta malaysia

    ReplyDelete
  5. apa apa pun camkan muka si perogol bersiri tu. Kalau Lalu kat rumah atau kampung kita halau je ., minta pihak Jawatankuasa Keselamatan Kampung Halang malaon tu daripada masuk ke kampung atau kawasan perumahan kita

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.