Wednesday, April 12, 2017

Amat Wajar Beliau Diberuk & Dikerakan Orang

Madu tualang power! Click here

Hadi: DAP itu 'anak butir t**k PAP'

 Hari ini, 3:14 petang      Hari ini, 3:24 petang

Dalam salah satu kecaman paling keras pernah dibuat kepada DAP, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menganggap parti berkenaan sebagai "butir tahi" PAP Singapura.
------------------------------------------------------------------------------------

Bagi seorang imam kepada parti besar Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS), beliau telah dikenali sebagai seorang yg suka membelakangi keputusan mesyuarat.

Mudah baginya membuat U-turn. Mungkin mengangkat ponggongnya dari mangkuk jamban tahik lagi susah. 

Kalau jamban tahik cangkung lagi la susah. Berkeriut kepala lutut.

Kahkahkah!


3-4 tahun kebelakangan ini kita dah dengar dari mulut dia betapa lancarnya jin jembalang hantu raya, jebon, anjing, tolol, barua dan macam-macam lah lagi yg sedap didengar.

Terbaru, ikut suka pintu jamban tahik dia, melabelkan orang 'butir tahik'.


Itu perkataan yg keluar dari mulut naib presiden ulamak dunia yg selalu bergesel-gesel bahu dgn ulamak-ulamak terkenal dunia, bukan dari mulut tukang cuci jamban tahik.

Bercakap bahasa kesat semacam itu amat menyelerakan baginya sebagaimana berseleranya dia mencium-cium tangan mencari bau tahik selepas membasuh tahik yg diberaknya tadi.

Esok dia berak, tangan itu akan dicium-cium lagi mencari bau tahik.

Kahkahkah!


Imam itu tak sedar satu ketika dahulu tangan pemimpin DAP butir tahik itulah yg dijabatnya mesra sekaligus mendapat undi Cina. 

Seolah-olah sekarang dia bebas berbuat sesuka hati di mana-mana jamban tahik. Dia tak kisah jika ada sisa-sisa tahiknya tinggal berterabur dalam jamban tahik, kerana dia tahu akan ada walaon-walaon yg suka rela mencuci sisa tahiknya.


Wajar dia diberuk dan dikerakan.

Cuma janganlah sampai di@#$%kan orang. Itu menghina @#$% namanya.

35 comments:

  1. Dapigs are dirty,ugly and greedy animals

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org mulut bangkai jgn pilih jadi pemimpin.

      Delete
    2. Nama pun pigs perangai serupa tahik tu sbb aku pgi walaun ni walataik

      Delete
  2. Hina orang sedap mulut nkau je lebai..kena sekali..melompat kau lebai

    ReplyDelete
  3. mmg PKR/DAP/PAN tuh tahik PAP singapore..hasil makan dedak drp pendana PAP/yahudi singapore...lahanat betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. buatlah tuduhan byk2. didunia tak perlu tunjuk bukti. tp diakhirat terpaksa. so... pastikan sudah tersedia segala bukti2 nanti.

      mati bukan spt yg kafir kata 'rest in peace.' ko akan pergi jauh ke suatu tempat yg ko tak ada teman, tak pernah pergi, tak pernah lihat, tak pernah bygkan.

      destinasi kamu ada salah satu diantara dua: nikmat yg tidak dpt dibygkan atau azab yg tak dpt dibygkan.

      Delete
    2. Pas taik apa plk?

      Delete
  4. Ko sorang la yg suci murni di muka bumi Allah ni kan...

    ReplyDelete
  5. Ko sorang la yg suci murni di muka bumi Allah ni kan...

    ReplyDelete
  6. Busuk nya hadi ni.....seluruh jemaah jadi busuk......makan taik!

    ReplyDelete
  7. Agak-agaknya dengan bercakap seperti itu rakyat/pengundi akan sokokong mereka tak? Ya, Allah, sedihnya kami...

    ReplyDelete
  8. Ingat DAPigs jer yang bahlol Bahasa Melayu, meLAYU secular dalam PAN/PKR/PPBM lagi bengap tak tahu peribahasa BM!
    ...hannya orang bengap sejarah politik yang tahu DAPigs memang asalnya dari PAP @ lebih tepat lagi, tahi PAP
    ....yang kelakarnya, Pakatan Hopeless diketuai oleh tahi PAP aka DAPigs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak ada peribahasa Melayu yang menggunakan kata jijik seperti itu. Kurang ajar...jangan membabitkan bahasa orang Melayu...

      Delete
    2. Kamu dah mamai ke ape termakan tahi. Nak pertahan pun janganlah babit bahasa Melayu. Kata nak Islam, tetapi bahasa dan tindakan jelek dan lagi busuk tak mencermin peribadi Muslim.

      Delete
    3. HAHA al Tahi... jangan marah, ini peribahasa sahaja.

      Delete
    4. Tn guru taik

      Delete
    5. Undi dapigs yg membolehkan brp org lebai jd MP, hatta yg tak berfungsi dlm parlimen sekalipun. Halal ka makan gaji dan elaun hasil drp undi dapigs? Fulus punya pasal semua halal!

      Delete
  9. Pas berasal dr taik ameno..ameno berasal taik British..ha ha ha 😊

    ReplyDelete
  10. selepas sekian lama ditipu oleh puak Parti LaknatcelakababisialyangmenjadipujaansilbanglibuharamjadahmengatasiharamjadahLimsekeluarga masih tak nampak kebenaran lagi mike ni., ngape ? teghendam hanyut dek antu ayor ke kena paksa minum ayor kencing si Lim Kit Siang haram jadah tu ? pasenya cakap-cakap mike lebih meghato dari si Lim Kit Siang bila dia mabok. Bile ada oghang menyebut mike mabok ketum mike mola naik angin nak tengeban seknike benda yang ada dekat mike. ate dah mike berlebih -lebih sangat nak membela si cina yang semakin hagi semakin ghame ghakyat malaysia nak melatam-latam dia, baik oghang melayu, oghang cina, oghang india, oghang benggali hatta oghang asli di ayor denak, Sg Peghah, Ulu Geruntum, Redang Punggor yang tak bertamaddun tu pun dah tau perangai sebenor oghang-oghang DAPIGS tu mike pulok nak gostan kebelakang menjadi lebih tak bertamaddun daghi demer tu. apa punyer tengin bangang!! kot yer pun dah libang libu tak kan ler sampe nak jadi ghaban teben pulok. mawok-mawok ler beghubah gunakan ake yang Allah bagi tu sebelum jadi bahan lawok dek bebudok sekolah anak oghang asli

    ReplyDelete
    Replies
    1. yop oiiii
      yg miker marah udoh rope gile sepegher ni ngape..cerr ngucap banyok2..rope masok disetan ngape yop oiiii...kahkahkah
      bior lerr aji adi je hamun2 org..dia byk pahala..tok guru lagi tuu..kahkahkah..ater miker dh banyok ke pahala nyerrr..nk hamput2 org...udoh sama taraf ke ngn aji hadi...wakakakakak..kalo nk ngikut tok guru pun..bior le ikut ke sorga..jgn di ikut tok guru tu teghojon api meraka jahanam..kahkahkah..miker tau x api meraka jahanam tu paneh bebenor..kahkahkah..ikut tok guru ngaji x aperr..jgn ikut g api merakaaaa tau..kahkahkahkah

      Delete
    2. Anak buah lebai taik kot?

      Delete
  11. Uwaaaaaa...Ngantok pulak tapi selepas pekabar madu si libang, palak tara ngantok...Lain kepala Segar hahaha

    ReplyDelete
  12. Org mulut longkang tak boleh jadi pemimpin. Haram pilih org mcm ni

    ReplyDelete
  13. Lobai!, lobai!. Kalau ngater oghang, lancor bebenor mulut miker yer? Barua la, babi la, kapior la, munafik la, anjing la, memacam lah yg udah miker hamunkan. Maki hamun ni udah ghoper zikior munajat pulak bagi miker dgn pengikut2 miker yer? Udah la miker iktiraf syiah yg membunuh oghang awam dgn bebudak di Syria tuh,miker kaborkan demer pun Islam jugak. Ater, udah lebih 30 kali selama 30 tahun dok ulang alik ke tehran tu miker pegi berpeluk cium pipi dgm segala mcm ayatollah, ker miker pun syiah jugak agak nyer? Pandai miker ngater org lain yg syiah, ghoper nyer miker. Ih! tak sior teman nak memangkah parti kamu, udah gelencong jauh bebenor dari landasan sebenor. Dulu memang teman pangkah parti Nik Aziz selama 6 kali pru, tapi demer udah tak ader, udah dikebumikan bersekali dgn parti pas yg asal tu. Sekarang nih, yg ada parti miker, jadi teman ngundor dighi lah yer! Tak sior teman, naik ngetik dgn parti miker yg kuat memaki org lain. Sori lah yer bro!

    ReplyDelete
  14. Bila kita kata kat orang.. orang kata balik kat kita.. bila kita tuduh orang.. orang tuduh balik pada kita.. kalau kita kata biawak.. orang mungkin balas monyet.. kalau kita taik kat orang.. orang mungkin balas najis.. tapi bila kita kata kita nak buat dasar politik matang.. kenapa kita amal politik natang??.. kita tu kan tok guru.. alim ulamak.. cermin dan neraca Islam.. orang Islam akan tengok budi bahasa adat tok guru sebagai contoh ikutan.. orang bukan Islam pula tengok perangai tok guru untuk menilai macamana peradapan Islam diamalkan.. gaya hidup tingkah laku orang alim akan dilihat oleh semua golongan.. sebab itu orang yang angkat diri atau diangkat jadi ustaz, jadi tok guru kenalah selalu jaga adat dan kelakuan diri masing-masing.. kalau kita salah bawa.. ia bukan sahaja merosakkan diri tetapi merosakkan imej agama Islam itu sendiri.. malunya kita kepada orang yang bukan Islam.. inikah cara dakwah dan sunnah Rasul?.. dengan sebab itu.. apabila kita terima ujian Allah.. sama ada kita jatuh sakit, dihina macam monyet.. kita kena muhasabah diri.. ini yg tok guru selalu ajar.. muhasabah diri.. adakah perbuatan kita selama ini munasabah ke tidak dengan status kita yang orang kata kita alim, tok guru yang warak dsb.. sementelah lagi kita adalah pemimpin parti yg menjadikan agama asas perjuangan..

    ReplyDelete
  15. ater komer bila ngutuk oghang sampe naik sawan tak ngaper pulok .. ? bila natang cina kapior tehgusek kome yang lebih gila cam babi tak dapat makan taik sendighi ngaper ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer kabokan cine terghusek tu mcmne?takat tuduh mcm tu mcm taik juge ler perangai mike.kahkah

      Delete
  16. para penyembah tokong DAPIGS terlebih -lebih sawan pulak dah. !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigs lg teruk sbb Penyembah pigs pula semua mkn taik jadilah walataik. Kahkahkah

      Delete
    2. Tak dapat dedak dapat taik hadi pun kamu suka..

      Delete
  17. Sayang sekali...mulut yang membaca Al-Quran dicemari bahasa kesat dan kotor....

    ReplyDelete
  18. Sayang sekali...mulut yang membaca Al-Quran dicemari bahasa kesat dan kotor....Jangan jadi orang bankrap di akhirat nanti.

    ReplyDelete
  19. Enter your comment...hadi al-tahi

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.