Monday, April 10, 2017

Gambar Member Lama

Madu tualang power! Click here

Bukan org yg di depan, orang yg di belakang.

Kahkahkah!!

Member lama tu. Dulu member ni besor pangkatnya.

Member lama ni jangan lupa.

Kahkahkah!

Member ni sejak kena perambat dari PAS, makin hebat.

Tak pandang la Q7 ka Vellfire ka.

Kahkahkah!

Member lama ni, jangan lupa.

Kot2 member ni naik nama seminggu dua minggu ni, boleh tumpang semangkok.

Kahkahkah!


Menampilkan hasil untuk membuntuti
Atau telusuri membontoti
Dengan langkah hati-hati, Bujang Enok membuntuti ketujuh gadis jelita itu hingga ke pinggir lubuk hulu sungai, lalu bersembunyi di rimbunan semak- semak.
ceritarakyatnusantara.com/id/folklore/9-Riau
Rupanya, Raja Riak Bakau bersama pengawalnya membuntuti kakek itu secara diam-diam karena masih berninat untuk memiliki jala rantai emas itu.
ceritarakyatnusantara.com/id/folklore/208-Keramat-Riak
Tidak ada pedagang asongan yang akan mengejar atau membuntuti kemanapun Anda pergi. Aman dan nyaman. Tempat parkir pun aman, luas, lagi gratis.
m.wisatamelayu.com/id/tour/722-Istana-Lama.../navgeo
Saya telah mendapat isyarat dari Burung Beo saya yang telah membuntuti perampok itu sampai ke tempat persembunyiannya di sebuah gua di dalam hutan itu ...
ceritarakyatnusantara.com/id/folklore.php?ac=90&l=ambo-upe...
Tak kalah antusiasnya dengan peserta pawai, salah seorang penonton pawai, Dania Oktaviana, 15, mengaku membuntuti rombongan pawai yang berjumlah ...
www.wisatamelayu.com/.../15834-Karnaval-Budaya-Majelis-Faletehan

10 comments:

  1. RM90 juta Kaya bhai.tk yah nk pakai Serban 5 kg.

    ReplyDelete
  2. dr blog mso.

    Bukan itu sahaja saya juga pernah bersekali dengannya menghadiri satu seminar di Jakarta. Kami duduk di hotel yang sama. Semasa keluar makan dan pulang dari restoran dia menceritakan kepada saya penuh bangga yang dia sudah menginap di semua hotel-hotel mewah di Jakarta. Lagak hendak menunjuknya ketika itu seperti budak kampung.

    Dan dalam masa lain semasa hendak menghantar bantuan untuk rakyat Aceh dibaham tsunami, 2004 saya juga bersekali dengannya dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Jakarta. Di Jakarta kami akan berikhtiar untuk terbang ke Aceh. Ketika itu turut bersama ialah Husam Musa.

    Saya dan Husam menaiki Herculis milik TNI menuju ke Aceh. Membawa pelbagai barang keperluan. Keadaan sungguh mencemaskan. Tetapi kerana tidak ada pilihan lain terpaksa. Sebaliknya individu berkenaan telah terbang ke Aceh dengan helikopter disewa khas. Berapa kadar sewanya tidak perlu disebut. Kami sudah tahu mengenai hal itu, tetapi Husam menolak kerana membazirkan wang.

    ReplyDelete
  3. Hehehe...Dpt komisen ke bla jadi member sorg nie

    ReplyDelete
  4. yop oiiii
    kahkahkahkah..buntut ke jubor...kahkahkah..cuba le miker bg definisi yg tepat dgn 2 pekataan di ateh..jgn pandey mkn madu lebah je..kalo x tau definisi pekataan tu..kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Pakatan Haprak gabungan Parti Angkut Najis + Parti Kaki Rodok + Parti Dapigs +Parti ciput cap bunga

    ReplyDelete
    Replies
    1. niler dia hasil tarbiah pas versi hadi ah wang...

      tak ada yg baik mrk...

      lebih afdhal hadi ah wang suruh walaun2 bertaubat dr suruh org lain...

      hadi ah wang dah bertaubat ke atas fitnah pil kuda?

      knp suruh peguam saman nanyang siang pau, tp tak saman YB Husam, Rafizi atau SR?

      Delete
    2. Itulah tahap kemampuan hujah para walaun. Last2 kafirkan orang

      Delete
  6. Mamat ni lah yg jd role model top2 lebai pas skrg. Jeles depa tengok gaya hidup dia

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.