Monday, April 17, 2017

Nik Amar Recycle Cerita Lubang Ekzos Saiful BauKari

Madu tualang power! Click here


Kahkahkah!

Nik Amar ini adalah antara manusia yg kita kena was-was cakapnya. Sebab, kekadang tu bila bercakap, seolah-olah pinggang dan keatas tubuh badannya berada di hadapan kita, tetapi bahagian pinggang ke bawah ada dalam jamban.

Cukup tak senonoh. Ptuuuuih!

Kahkahkah!

Manusia macam ni, dia belum bukak mulut lagi dah aku tak percaya apa dia nak cakap. Dia cakap 10 patah, 25 patah aku tak percaya.

Kahkahkah!

Terbaru, dia membuat perbandingan, kalau nak percaya SD Rafizi maknanya kena la juga percaya SD Saiful bauKari.

Kahkahkah!

Kaplebhuto hapa lebai ni cakap??? Kahkahkah! Kaplebhuto la wooi! Kahkahkah!

Saiful BauKari mana ada buat SD. Yg buat SD ialah Doktor Mohamad Osman dari Bangla yg memeriksa lubang ekzos Saiful BauKari.

Hasil dapatannya, tak ada kesan penembusan. Yg ada calor-balor sikit kot? Kena tonyoh dgn beg plastik merah beli sayur tu kot?

Kahkahkah!!

Ini yg Amar nak percaya ke kat Saiful BauKari?

Nik Amar ni seolah-olah tak tahu beza kuaci dgn anok butir tahik kambing. Main cium, kunyah & telan.

Kahkahkah!

Sumber: mountdweller


8 comments:


  1. 1)Jgn kutuk2 depa nih imam semayang tau

    2)jgn kutuk2 depa berani duduk depan jd imam semayang jnazah pulak tuu, tau idak..ada bran? hahaha..

    3)jgn kutuk depa sbb depa tak peronah tiggal khosyuuk solat "Tahajjud" tiap2 malam, komer tau dak

    4)nape soal siasat sesangat pemimpin2 lebai kami sdangkan pemimpin2 umno tu lg KORUP besor, komer tak nak kesah pon

    Ayat2 statement 1 2 3 4 kat atas tu ler yg mnjd modal kukuh paling mashyur sekali kpd walauns2 siku lutut
    selepas duduk ddlm majlis2 usrah tamrin qiamullail fastaqim multaqo dan entah apa2 kaplavutoh lg hihi..

    TETAPI..

    Bila dtg bab istihar harta yg dicuri serta buat SD keatas harta gelap songlap serta rembat balak tu semua imam2 lebai yg tak peronah tinggal semayang Tahajjud tu jd sepi sunyi sprt terpijak tahik 300% kat celah2 jari hihihi..

    Gitu ke roper "akidah"nya org yg jd imam semayang jenazah yg mengucap 2 kalimah SYAHADAH yg tak nah tinggal semayang Tahajjud tiap2 malam tu, elok bebenor akidah depa jd camtu tu yea...takbir!

    Gerenti Allah terima punya semayang Tahajjud depa 300% dan terus kesyurga sbb ada no. ahli...dan bab2 istihar harta serta SD tu semua nya idea Yahudi dan 300% akan ke neraka tu..kah kah kah!

    ReplyDelete
  2. Level ini sahaja Naib Presideng Pas? Cakap bohong. Satu kapal penipu dengan Mursyidul Am. Porsche pun boleh tukar jadi Proton. Parti Islam yang dibina TG Yusof Rawa, Fadzil Nor, TG Nik Aziz telah dimusnahkan oleh Hadi Awang. Sangat menyedihkan.

    ReplyDelete

  3. Nabi tahajud lebai pun tahajud
    Baginda LURUS si lebai bengkok
    Pong-pang2 gah ngan RUU & hudud
    Bab SD-istihar harta menikus menyorok

    Tahajud si lebai 300% gerenti
    Gerenti syurga bidadari menanti
    Istihar harta tu idea poyo Yahudi?
    Ddlm Quran hadis takde pun SD SD??
    Yg Tuhan suruh khosyuuuuk bertahajud dimalam hari
    Itulah "akidah" silebai yg terpijak tahi 300% kat kaki sendiri
    Lebai pun terdiam tertunduk malu berlalu senyap sunyi
    Tapi lebai takkan mengalah sbb dah tercekik dedak curi
    Benang basah wajib ditegak wpun nampok nor ktololan diri

    ReplyDelete
  4. kerol maran suka agat bila libang libu aktif, kutuk walaun2. Kesian tgok jenayah hudud dan fitnah pun lebai2 tak tahu bezakan. Goner nak buat hudud

    ReplyDelete
  5. Libang libu...aku lagi tak percaya kat rafizi...dia ckp 1 patah..50 patah aku tak percaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab kau pun lagi teruk teruk dari tu. kalau berhutang buat2 lah bayor balik yea

      Delete
    2. Xpercaya sudah..kalau x btl xkan smpi shahrizat letak jwtn...nik amar/pas/walataik pas apa buat??setakat ckp butir2 taik ajer tau lah.hahahaha

      Delete
  6. Depa tu semua pakai fatwa " Menteri Nikah Kahwin Musang berjanggut".
    Lebih kosmetik dari disiplin.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.