Tuesday, May 23, 2017

Susah Azmin Ali Bini 4

Madu tualang power! Click here

Image result for pertemuan azmin ali exco PAS

Kalau dilihat betul2 gambar di atas, bini Azmin sebenarnya cuma 3.

3 orang tu dah memang masyuuk. Tak heran kalau Azmin nak perambat.

Cuma yg sorang lagi tu belum berapa masyuk, tu Azmin tengah tenteramkan dia la tu.

"Sabar la, nanti lepas PRU akan datang abang masuk la meminang. Abg janji"

Terkulat-kulat dia,

" Abang janji taw? Abang jangan kelentong taw?"

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Inilah dia tuan-tuan, penangan Madu Tualang Libang Libu.

Senget-benget si Azmin.

Kahkahkah!

3 comments:

  1. Pening azmin ali melayan karenah pas. Raktat selangor pulak pening dgn karenah pas dan juga Azmin ali.ni semua libanglibu libu punya pasal madu libanglibu power sesangat tu sbb pas sudah cerai pun masih nk duduk sebumbung..masih nk entot2..penangan madu libanglibu mmg berbisa.. Pondan pun meraung..aku cadangkan libanglibu bubuh gambor maria ozawa sbg model lepastu bubuh tulisan jawi halalan toiyibah mst laris.tambahan pak aji2 walaun serban tebal semua nafsu seks kuat mcm kuda. Tgk gambor maria ozawa pada madu libanglibu terus order 10 botol..minum mcm air 100 plus dbuatnyer nyer..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Parti Lobai tak boleh pakai

    ReplyDelete
  3. aku dah agok Lobai Selangor ni gay! kuar jap cari kok..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.